Friday 12 August 2011

RePoRt L.I yg TotallY KUSUT PAROK!!!

herh...nila akibat cerdik memanjang...sem satu mak anta poli soh blajo aku dok men amek2 gambo....last2 sangkut 1 paper...so skrg org cuti 2 bulan, aku cuti 2 mgu..dlm mase 2 mgu ni la aku kne wt report L.I....sumpah memang kusut....rase mcm nk terjun banggunan pon ade...nasib dgn bekalan agama yg diturunkn dr mak bapak xbuat mcm tu..hahahaha..ayat gerek gile...aku kne wt report utk 5 bulan...mmg stress...dlm mase 2 mgu, aku dok mengadap laptop, wt report..pergh...byg r dr isya' sampai lepas subuh...dkat 2,3x jgk aku xtido...yg aku ingt ingt mlm ke 2, mak aku teman aku..pergh..pukul3 a.m...pergh....time ni mmg terkejut aku...mak aku tetiba tgk aku da 2x xtido siang die teman...sekejap pon sekejap la dr xder lansung...xsemua org dapat rase feel gitu...siap borak2 ag ngn mak aku...n siap cite target abis diploma insyaallah..haha...aku ckp kt mak aku, sekolah start umo 5 tahun..blaja ilmu dunia sampai insyaallah 21 tahun...so 16 tahun dok blaja ilmu dunia n blaja ilmu akhirat sikit2...terbalik da..da target lepas diploma ni nk blaja yg fardhu ain plak..nk slow2 je bab khifayah(bkn xder lansung)..mak aku pon bese la..mcm aku dpt result spm..teruk2 pon still support...xpenah pon die marah..huhu....kali ke 3, bp hari sblm balik poli utk msk dak2 junior, aku xtido pagi lagi...time tuh, wt keje sampai lepas subuh...mak aku balik masjid je, tros ajak g kubur...beres...sbb mgkin lame xbalik time blaja nnt..bile la aku nk menyinggah rumah arwah bapak aku plak kan...masuk2 kerete, tgk belakang, tong racun, penyapu, pencakar, parang...yessss.....kemas kubur....dgn xtido2..hahaha...balik dr tu, xcakap ape2...zzzzzzzzz...hahahaha...report pon sempat siap....alhamdulillah....and dpt siap awal dr org yg xamek short sem plak tu..huhu...lega la sikit...tp xtaw sme ade kene reject ke tidak.......yezzaaaa...tq~

No comments:

Post a Comment