Friday 12 August 2011

mAjLiS SuAi KeNaL (M.S.K) pelajar PMS baawwuuuu!!!

alhamdulillah sem ni aku dijemput lagi utk jd fasi utk new intake...intake julai 2011...cite2 aku sbg kaunseling xpenah padam...so, it's my opportunity to learn about it....hmmm...kali ni aku bekerjasama dgn dak2 sem 3...tp yg aku xpuas hatinyer...modul semua bkn dibuat oleh student..alamak.....pensyarah yg buat..huhu...xpela...permata tulen kalau dicampak kedalam lumpur pn tetap bersinar kan???so, modul dr sape2 ke, kalau pandai handle, insyaallah dpt bg impak jgk kan....tp aku agak terkejut beruk jgak la sem ni fasi dpt baju...hope dpt bakar semangat fasi2 la nk berkhidmat..and jgn lupe keikhlasan berkhidmat..bkn stakat utk dpt baju...aku plak dpt team ngn dak puan...Ada name die..aku ni puan nk cam muke lame sket...tp nasib xde masalah kali ni.hahaha....tp yg agak tidak memuaskan ati ialah perjalanan program la...huh...utk bahagian fasi handle(L.D.K) mst ade short time die...pergh...geram gak aku...tp nk salahkan student xbole jgak...sbb diorg follow aktiviti before the L.D.K...hmm...diorg menapak lame sgt kot..pas2 lagi satu problem dgn akk2 n abg2 integrasi lg...pergh...dak integrasi masuk PMS mmg cultural shock la...dr poli diorg dulu yg bebas, dtg ke PMS dgn law baru..hahaha..."Undang2 membuatkan kita lebih berdisiplin!!" hahahaha....ade yg dgr kate anak buah David Teo la vogue bagai..yg aku tau diorg mati pon masuk dalam tanah kene hisab amalan...peduli ape aku..aku as senior xpnah ade masalah bsr pasal undang2, diorg plak ade...klu sal pakaian tu lagi la...hah...nk show off body konon...nasib aku x taff..hahahahaha...xpela...hope diorg lame2 bole la trime...scr seluruh la program ni aku bole bagi markah dlm 50% je...sbb xder kerjasama antara student sgt...masa pn short, aktiviti pon terpaksa potong...sabo je la....xpernah aku handle program down mcm ni skali...xpe lah..insyaallah ade rezeki  lg..dpt jemputan utk sem depan, aku cube menyemai bakti lagi..sbb perjuangan aku bersama ayahanda masih belum selesai..insyaallah...



No comments:

Post a Comment