Friday 12 August 2011

Gerak Gempur Usahawan Politeknik!!!!

Pergh..ni minggu selepas aku balik dari mainping pong...hari rabu....aku sedap2 tgh tido, then Jayson tepon aku ckp "Bujal, u and azri kne siap2 pergi UiTM untuk bengkel usahawan..arahan cik Rafidah"pergh..melompat aku...dala 2 minggu xmasuk kelas...ni kne g uitm..aku pon bangun siap2, kejut azri mamai2 tepon cik rafidah..rupa2nye bkn UiTM...tp UIDM...hahaha...adoi..dala lambat...event start pukul8..siap2 kul10 plak..pergh..masuk2 dlm hall tu terpikir..."np la aku kne g bengkel nih???"adess...layan je r...penceramah bkn org2 biasa woo...berape riban poli aku bayar tah utk 2 hari (8jam/hari)..sbb die cerite, die ceramah kt tmpat lain RM5K utk 3jam...blrup!!!bp ea poli aku bayo...tu pon ade lg dak2 poli mengulor keluar..tah pahape..ckp ade assignment la...mcm aku xder assignment jer....lantak pi la...dlm kursus ni...mcm2 aku belaja wooo..mmg tergerak ati nk berbisness...maklum la...aku pon dtg dr keluarge business...xpela...kt kelas ni blaja jgk sal pemakian..pergh agak leceh pakaian lelaki dr puan rupenyer..hahahaha...nk main kaler lagi..hadehh...lantak la...buat surat jualan...mcm2 la...kne buat presentation..mst la aku mangsenyer..huh...hahaha..tp yg penting...aku da bersemangat plak nk berbisness..hahaha...lepas tu, jumaat aku sambung masuk kelas balik...bole dak ni panggil aku P.M..sibuk sgt nk masuk kelas g sane g sini...siot tol..hahahaha..tu je lah takat nih...tq~















No comments:

Post a Comment