Friday 12 August 2011

PiMpOnG!!

balik je dari gunung jerai, aku terus practise utk tournement ping pong...aku da tau xkan menang...cume yg pasti aku xkn give up...pactice je la...yg g aku, sidiq, patric, ikhwan, tasya, erin....hahaha...g bagai nk jalan je la kononnye..tp xkesah la..semangat mst ade..menang ke, kalah ker....yg pasti main sampai abis....aku da xkesah..sbb aku tau dr dlu lg main mmg jarang nk menang...haha..main kt Ipoh Perak...haha...g sane dok kt homestay wooo....besh2...sampai2 kt kompleks tu, aku da nmpak chinese player...pergh...xpe la...aku tau mmg xkn menang...haha...tp yakin xkn mengalah bodoh2....aku pon lepak la tgk..sbb tournement jumaat...ari tu baru ari khamis....game plak petang..team solo da down dah..xpela..janji beres...main jer...sampai ari game...ditakdirkan lawan player yg tough2..hahaha..MMU dgn u ape tah satu lagi...tp mmg ganas la..haha...so...kiteorg kalah lagi..game sekejap je...nk menonton pn malas da. kalah dan kalah dan kalah je PMS ni huhu..bak kate trademark PMS, KALAH BIASA, MENANG LUAR BIASA....hahaha...sabtu tu abg jep bawak g Cameron Highland..aku xder r jakon sgt...sbb C.H tu dlm 1.40 minit je dr umah aku...hahahaha...dlm perjalanan tu, ade 3 kemalangan..1 kete dgn kete, 2, superbike tergelincir, 1 hilux terbalik..pergh...mmg takot...hahaha...kiteorg selamat sampai ke destinasi...alhamdulillah~





 credit to Erin for picture =P

No comments:

Post a Comment