Tuesday 15 March 2011

my new hobby~!!!

ahaha..tajuk pn da lucu..dulu time aku kecik2,kak era aku pnah bwk g titiwangse..tgk kete kontrol...start dr situ..aku jd mcm psang niat nk men ni..haha...then..setelah umurku di pengakhiran belasan tahun...aku cite r kt Azri..men kete kontrol best gak ni..hahaha...so, tetibe ari tempah kt lelong.com..bli yg 50 tu..hahaha...ari2 la men..bosan2....pastu xlame, si brudu ni plak g bli brand NQD....hahaha...pastu da mkin lame sket, masing2 men siyes2...si brudu ni bli r vantex...sanggup g putrajaya mlm2...layan kan ajer...mlm tu jgk jmpe si gem dgn pok jak...haha..minum2 kt cafe...pastu time tu jual la hsp dkat madi....aku nk amek yg TT01E..brand tamiya..haha...bia skali labur, tros sdap men..huwee~aku angkut r dr forum..men, xpuas, modi sket..haha..smpai puas..azri pn bli r jgk dr seller yg sme..both bli skekn sude...hahaha...pastu si cidot pn bli r jgk..so ad r 4 org drifter kt umah tu...pastu riz (outsider)hahaha pn bli tt01e..pye r lame bagai nk tgu die nih bli..hahahaa
time ni kete azri, riz, and cidot xder ag.....pastu lame kelamaan,
beranak pinak dah kete..kete ader 6 jerk...tp bodyshell besepah...(dari kiri depan:Evo X=Riz, Evo X = Syazwan, Fairlady Z = alu ler, Rx7=Cidot , Rx8 = Azri, Proshe = Brudu)da menjadi makin gile...men dlm umah la...haha..pastu, sp yg bg kesan tayar kt mar2 umah, die la jd tukang mop lantai...
men kat pv10..buat track sendrik..hahaha
sampai la ke hari ni..benda alah ni jd mcm ketagih kalu xmain...dan madi da jual kete die kt jep utk tkar ke boat plk...so, tgk la plk madi pnye boat mcm ner...sblm tu, jawe pn da ade kete..tp haremm..snyap jek drip sorg2 kt sg besi..mcm2 crite sal RC ni...n mcm2 jnis org yg da knal dgn rc ni..haha...xpe2..snyap je..xpyh cite..tp xsangke kt lipis pn ad track bai
...snang aku blik t, lepak uma cike men drip..hahaha..siap ad air gun nk servise...hahaa...ni lh video2 kteorg n sikit2 gambar
(ni lah kete aku..hahaha..fairladyZ)
(aku drip gne kete wan)
sekian....

No comments:

Post a Comment