Friday 9 September 2011

MuSiM diTungGUUU SeSangATT (Ramadhan AlMubarak)

huhu..jadul terbaik..post entry utk sebulan sekali...
kali ni aku nk cite sal bulan pose...asik2 cite sal makan bnyk2....
aku tahun ni menjadi anak bapak...haha..sbb aku meniage kot...
aku jual otak2 kt bazar ramadhan poli aku...wahhh..
aku niage ngn member2 aku...azricike , and jep..
sonok siot...pengalaman men api..bakar otak2...
kelam kabut...kelas abis kul5, time tu baru nk idopkan arang la bagai..
org ramai sugget utk pakai dapur yg pakai gas biase je..
aku ckp mmg bole...tp pikir kos and "FEEL" sebenar rase otak2 tu..
aku lg prefer pakai arang even kos arang kene tambah kt modal...
first mmg kene thank kt allah murahkan rezeki kiteorg..
then kwn2 yg support beli xputus2...sampai nk berbuke pon terlupe...
mmg ramadhan ni rezeki mencurah2....
pensyarah pon ade yg jd pelanggan tetap..haaa...siap wt postage ke dpn pintu umah agi...
power tol service kiteorg...bkn sebab nk pancing kuiz ke ap...
tp mmg service..hahaha...gile lah...
sampai poli jd fenomena otak2 sementare ni..hahaha...
yg jimmy ni sengal plak bole buat page kt fb...adess....
pengalaman puasa terakhir pose kt poli an...so, aku nk feel abis2...
aku n cike tukang baka...azri n jep casher...
motif terbaik gunekan jep taruk kt depan sbb muke die kan market...
so bole r tarik pelanggan..hahaha...cian apple...haha...
aku n de' gang jual isnin hingge rabu je...selama 3 minggu...hahaha...jd lah...
that's all...huhu...daa~




No comments:

Post a Comment